Az Ex-Jedi - 11. fejezet

2012.12.24. 11:29

Karácsony alkalmából úgy döntöttem, szélnek eresztem a második felvonás első fejezetét. Félre értés ne essék, a felvonás nem innen startol, ez csak egy soron kívüli fejezet, és jó eséllyel még hetekig váratnak magukra a továbbiak. De ha közeljövőben indul is, akkor sem a hétfői napra fog esni a megjelentetési nap. Minden esetre, ezt a fejezetet már most elolvashatjátok:

   

Az Ex-Jedi kicsi.jpg    
    
Jó szórakozást kívánok hozzá!
És kellemes Karácsonyi ünnepeket!

Szerző: Darth Raven

2 komment

Címkék: Ex-Jedi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pityu Mester 2012.12.28. 09:58:10

Mint azt ígértem, igyekszem behozni a lemaradásomat az írásaid olvasásában, és mivel ennél csak egy résszel voltam lemaradva, ezzel kezdem :D

Igazán érdekes fejezet volt, szokás szerint jó sok minden történt. Mira álma arról, hogy sith lovaggá válik, elég izgalmasnak igérkezik, gondolom ez a momentum még megjelenik később is. Carl és Ventris beszélgetése kissé meglepő volt, már abból a szempontból, hogy Carlból nem néztem ki ilyen mértékű komolyságot. Viszont Sigilen már nem lepődtem meg. :D A befejezés pedig szokás szerint egy váratlan fordulat, amit nem értek. :D Várom a folytatást!

Darth Raven 2012.12.28. 10:04:48

@Pityu Mester:
Bezony, hogy megjelenik :D
Carl általában tájékozott szokott lenni az érzelmi dolgok terén, általában a logikai dolgok nem szoktak menni neki. A kövi fejezetben majd értemet nyer az, csak tudnám, hogy mikor jöhet ki :)
süti beállítások módosítása