Gyakori kérdések

2012.06.26. 17:54

Miért jött létre ez az oldal?
Mindig is akartam létrehozni egyet életem folyamán. Bár ezt későbbre terveztem, amikor már megvan a tudásom és pénzem egy rendes oldal létrehozásához is, de ez is megteszi egyelőre. A másik okot műveim publikálása képezte, ezt mindig is .pdf formátumban szerettem volna. De hamar rájöttem, senki sem hajlandó rá, hacsak nem csinálok én magam egyet... itt az eredmény.


Ki vagy te?
Nos, ez az a kérdés amelyre sosem kaptok választ. Én nem akarom, hogy környezetem valaha is tudomást szerezzen tevékenységemről, éppen ezért lakcímet, telefonszámot és hasonló dolgokat ne is várjatok tőlem. Valamint a személyes találkozás lehetősége is ki van zárva. Természetesen annyit hajlandó vagyok elárulni, amennyiből még nem lehet kikövetkeztetni valamint fontosnak érzem, hogy tudjátok. Továbbá teljesen őszinte leszek hozzátok, nem hazudok a képetekbe, amit mondok igaz. Ha valamit nem akarok közölni, csak annyit mondok, hogy nem szeretném közölni.

Magamról:
Nem nehéz kitalálni azt a tényt, hogy nagy sci-fi fan vagyok. Életem túlnyomó részében mind közül a Stargate játszotta a főszerepet, kiskoromtól egészen másfél évvel ezelőttig (Thx SGU). Innentől fokozatosan a Star Wars felé tolódtak a dolgok, jelenleg is ez a legmeghatározóbb. Ebből kifolyólag a hírcsatorna is ezzel foglalkozik az esetek túlnyomó részében. Ezeken kívül bejön még a legtöbb vérbeli sci-fi. BSG, Firefly, Avatar, csakhogy felsoroljak néhányat.
Ízlésem zene, filmek, játékok tekintetében vegyesnek mondható, mindenből bejön egy kicsi.

A továbbiakban minden olyan kérdés helyet kap itt, amelyet már számtalan alkalommal hallok és nem szeretnék rá papagájként válaszolni. Ha további kérdéseid lennének ezzel kapcsolatban, ide írhatod.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása